Schimbare de strategie la Coca Cola

Articol din categoria: Despre ce scriu ?

Coca-Cola, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Lime se reunesc sub brand-ul unic Coca-Cola, 2017 marcând cea mai mare schimbare de strategie din istoria brand-ului, potrivit unui comunicat al companiei.

Campania care va sustine cea mai mare schimbare de strategie din istoria Coca-Cola va avea componente puternice de in-store, OOH, digital si TV.

‘Ne-am dorit ss readucem consumatorii în centrul strategiei noastre si sa le oferim acestora posibilitatea de a se bucura în continuare de gustul unic Coca-Cola, alegând optiunea cea mai potrivita pentru stilul lor de viata. Suntem privilegiati pentru ca brand-ul Coca-Cola este unul dintre cele mai iubite din lume, însa consideram ca acest lucru ne responsabilizeaza, în egala masura, si le oferim consumatorilor posibilitatea de a face alegeri informate pentru ei si familiile lor’, a declarat Nicoleta Eftimiu, director de Marketing Coca-Cola România si Moldova.

Coca-Cola este o bautura racoritoare, carbogazoasa, produsa de The Coca-Cola Company, cu sediul în Atlanta, Georgia. În prezent, Coca-Cola este cea mai consumata bautura racoritoare din lume. Este vânduta în magazine, restaurante si aparate în peste 200 de tari. Este denumita simplu, Coke (o marca a The Coca-Cola Company în Statele Unite ale Americii din 27 martie, 1944) sau (în Europa si America) cola sau pop. Coca-Cola a fost inventata la sfârsitul secolului al XIX-lea de John Pemberton, un farmacist din Atlanta. Initial a fost brevetata ca medicament. Mai târziu, licenta a fost cumparata de omul de afaceri, Asa Griggs Candler.

Ți-a plăcut ce ai citit? Click pe unul din butoanele de mai jos să ajungă și la alții

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.