Catalogul francizelor este cel mai complet ghid al pietei de francize din Romania si prezinta peste 160 de branduri de francize.
Conceptul de franciza #ritterbroker este prezentat in catalogul francizelor de catre ziarul financiar.
Modelul de franciza Ritter Broker a fost construit, avandu-se in vedere posibilitatea de a crea sinergii cu afaceri deja existente si care activeaza in zona de Business-to-Consumer.
Ce inseamna acest lucru?
Daca viitorul francizat are afaceri in retail, service auto, servicii imobiliare, agentii de turism sau servicii diverse care se adreseaza consumatorilor finali, acesta poate face un business in asigurari, furnizand, in acelasi timp, servicii aditionale pentru clientii existenti. Poate creste, in acest fel, nivelul de incredere al clientilor si, nu in ultimul rand, poate genera venituri suplimentare pentru afacerea existenta.
Modelul de business al francizorului este pregatit sa preia astfel de parteneri, avand deja pregatit modelul financiar si de business adecvat fiecarui tip de afacere. Costurile de implementare vor fi mai mici pentru francizat, acesta avand deja o parte a infrastructurii necesare unei afaceri in asigurari.