Ai avut un zbor întarziat sau anulat? Poti primi pana la 600 Euro despagubire ! Afla cum in acest articol !

Articol din categoria: Despre ce scriu ?

Cu siguranta cand am calatorit cu avionul cu totii ne-am izbit cel putin o data de o situatie mai putin placuta, fie ca e vorba de o intarziere a zborului sau si mai rau anularea acesuia, fie ca am primit refuz la imbarcare pe motiv ca s-au vandut mai multe bilete decat numarul de locuri, fie ca ti s-a pierdut bagajul de cala in timp ce te aflai in tranzit.

Recent am trecut si eu print-o astfel de situatie si anume am avut o intarziere considerabila a zborului aerian si am gasit un serviciu care mi-a fost foarte util si anume: serviciul de despagubire de pana la   pentru orice zbor amanat, anulat sau conexiune pierduta.

Milioane de pasageri aerieni calatoresc in fiecare an, insa un numar mare nu realizeaza ca exista o lege ce protejeaza drepturile pasagerilor aerieni in caz de intarziere zbor, anulare zbor, refuz la imbarcare sau bagaje pierdute in timp ce se afla in tranzit.

Drepturile pasagerilor aerieni implica legi specifice care sprijina calatorii si sustin obtinerea unei despagubiri atunci cand oamenii se confrunta cu perturbari ale zborurilor provocate de companiile aeriene.

Problema este ca multi oameni ( inclusiv eu pana acum ) nu sunt constienti ca legea este de partea lor sau chiar nu stiu ca drepturile pasagerilor aerieni exista. Am inteles ca aproape 80% dintre pasagerii aerieni din UE nu isi cunosc deloc drepturile, motiv pentru care m-am gandit ca este bine sa va prezint si voua acest serviciu.

Calatorii adesea nu inteleg ca, in multe cazuri, companiile aeriene sunt responsabile din punct de vedere juridic si financiar pentru problemele de zbor si nu pasagerii.

In functie de zborul tau, scenariul de zbor si destinatia finala, intelegand drepturilor pasagerilor aerieni si depunand o cerere, poate insemna pana la pe zbor in despagubiri.

Evident ca nu toate intreruperile de zbor se incadreaza in sustinerea clauzelor privind drepturile pasagerilor aerieni. Urmatoarele circumstante nu sunt, de obicei, considerate drept responsabilitati ale unei companii aeriene si, prin urmare, nu ar fi acoperite de legile in vigoare. Cu alte cuvinte exista si situatii care nu se califica pentru despagubire cum ar fi: greve ale personalului de securitate din aeroporturi sau ale personalului de control al traficului aerian, conditii meteorologice nefavorabile, situatia politica incerta si riscuri de securitate.

Intorcandu-ne la situatia mea legata de zborul intarziat, care din fericire pentru mine era un zbor direct si nu am pierdut astfel si conexiunea, am aflat ca as putea fi eligibil pentru o despagubire pentru intarziere de zbor de pana la avand o intarziere mai mare de 3 ore.

Consider ca toti pasagerii aerieni ar trebui sa isi cunoasca acest drept, pe care eu l-am aflat in aeroport accesand serviciul acesta in colaborare cu cei de la .

Din doua clickuri am aflat tot ce este necesar pentru a fi despagubit, am facut reclamatie si am adunat toate documentele solicitate, iar acum las profesionistii sa se ocupe de problema mea .

Ți-a plăcut ce ai citit? Click pe unul din butoanele de mai jos să ajungă și la alții

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.